Solidaritat amb l’Esther!

Veïns i veïnes del centre de Badalona, la botiga Ecoespai, situada la carrer Prim 131, ha acomiadat a una noia emarassada per reivindicar els seus “drets” laborals legals. La noia es diu Esther, i en el moment de l’acomiadament es trovaba de baixa per ansietat. Ella mateixa i el seu company están reclamant la readmisió, tant per la vía legal com per altres mesures de presió, com per exemple la difusió de octavetes i cartells i les concentracions a la porta de l’establiment per a denunciar el fet davant el veinatge.

SOLIDARITAT AMB L’ESTHER!

LA DIETETICA ECOESPAI, SITUADA AL CARRER PRIM, 131 A BADALONA, A DESPEDIT A L’ESTHER, TREBALLADORA DE LA BOTIGA DES DE FEIA UN ANY I MITJ. L’ESTHER ESTA EMBARASSADA DE FA TRES MESOS I DUES SETMANES, I DESPRES DE MOLTES PRESSIONS LABORALS PER PART DE L’EMPRESA, LA METGESSA DE L’ESTHER LI HA DONAT LA BAIXA PER ANSIETAT, PERQUE NO ES BO PEL NADO QUE ESTIGUI AIXI. DESPRES D’UNS DIES DE BAIXA, L’ESTHER HA REBUT UN BUROFAX DIENT-LI QUE L’ACOMIADAMEN, POSANT COM A EXCUSA QUE HAVIA BAIXAT EL SEU RENDIMENT.

VOLEM LA READMISIO DE L’ESTHER! NO DEIXEM QUE AQUESTS CASOS SEGUEIXIN PASSANT, SOLIDARITAT!

Actualment están a l’espera d’una reunió de conciliació programada amb l’empresa pel día 18 de Febrer. Depenen del resultat de les negociacions, es demana solidaritat imaginativa per aconseguir la readmisió, especialment a la gent de la zona.

La conciliació no ha portat enlloc, i s’anirá a judici. Es demana solidaritat imaginativa per aconseguir la readmisió, especialment a la gent de la zona.

PD: Ho sento per l’aire “ranci“, fixeu-vos en el missatge i no en la forma ;). La “campaña” s’está duent de forma autónoma.

26 comentarios to “Solidaritat amb l’Esther!”

  1. molt bé compain. m’agrada el teu compromis solidal. qu’es fotin els patrons! visca badalona lliure!

  2. Vaya..

    Jo vaig d’excursió al mar, jo vaig d’excursió al mar, jo vaig d’excursió al mar, onta vaig?

    A l’ecospai!

  3. ecoespai, disculpe.

  4. Marc Rivero López Says:

    es increible que estas cosas pasen..espero que ña readmitan y le paguen por los malos tratos. Si es que…

  5. Además es una tienda pija que da gusto.

  6. Solidari Says:

    Fa uns dies vaig passar per davant d’ecoespai i em van donar una octaveta. Evidentment ràpidament em vaig solidaritzar amb la noia aquesta.

    Però en veure com han deixat la meva ciutat de pintades, no puc deixar de pensar… A LA MERDA!

  7. Les pintades (i les octavetes) son un del pocs mitjans que té la gent per a difondre aquest tipus de coses. Potser et molesten les pintades i preferiries un gran cartell publicitari, però dubto que una persona a l’atur tingui els recurssos econòmics per ha fer-ho. Només es pot “ocupar” el carrer pagant?
    No crec que sigui “brutícia” gratuita una pintada que denúncia uns fets com aquests. Tampoc hem molesten massa d’altres tipus de pintades, però no es el tema.
    Al marge d’això, has de saber que es possible que les pintades no les hagi fet l’Esther, sino gent que s’ha solidaritzat d’aquesta manera. De fet, segurament sigui així.

  8. iiiiiiii! la MEVA ciutat pintadaaaa! esto acabara como el broonx! y pensar que antes era un sitio respetaaable lleno de hijitos de papi y de marujitas! iiiiiiii! se está llenando de okupi y de drogaaatas! y de anarquistas! y de gente que bebe en la calle y mea en el andeeen! iiiii! aaaaa! uuu!

  9. Por favor!
    Hay que respetar las opiniones de todo el mundo, aunque digan tonterías…

  10. Com va la cosa?

  11. Parece ser que no hubo reconciliación y se irá a juicio… así que el “conflicto” continua.

  12. a ver si piensas un poco

  13. …gilipollas!

    Viene de aquí (y su respuesta en partes: 1, 2, 3, 4).

  14. Solidari Says:

    De que serveixen aquestes mesures de pressió a banda d’embrutar les parets? Si aquesta noia té raó al judici quedarà prou clar. De fet, han servit d’alguna cosa? Segur que no. Ella no ha guanyat res i la resta de ciutadans haurem de conviure amb aquesta merda a les parets durant anys.
    Les octavetes em semblen molt bé. Les mesures de pressió davant la botiga també. Les pintades a les parets no.

  15. lhAgarto Says:

    personalmente más btuticies me parcen los altos edificios que arrassan toda la costa, y también me parece que tienes de solidarix cuanto el que le robó la dignidad a la esther. igualmente espero que te solidarices lo que puedas porque entre todos, los de las pintadas incluido, podriamos hacer esta sociedad menos embrutecida.
    deja de dar el coñazo o vete a un blog más burgues que te concierne más.

  16. Te esperamos en Bitàcola Burgesa de Badalona.

  17. Jo crec que si que quedarà clar, però amb la llei mai se sap. Igualment el procès judicial porta uns costos i un temps que pot ser important depenen de la situació econòmica de la noia (i si el treball era l’única font d’ingressos que tenia, que fa sense poder buscar altra feina de baixa?). Llavors, la pressió de qualsevol tipus vers els amos de la botiga serveix per estalviar aquest procès i obtenir una solució inmediata. I no a tots els veïns els hi molesten les pintades.
    Tal i com diu IhAgarto, si ets solidari amb l’Esther i estàs d’acord amb pressionar la botiga pots donar un cop de mà, al marge dels de les pintades.

  18. […] amb l’Esther! II Noves sobre la treballadora acomiadada per la dietètica Ecoespai a Badalona. La conciliació laboral del 18 de Febrer no va portar enlloc, com ja es va […]

  19. […] el conflicte amb TimoEspai Esther, la dona acomiadada estant de baixa quan estava embarassada, a guanyat el judici contra EcoEspai (Badalona, carrer Prim número 131) , després de fracasar […]

  20. tu panoli, el que no publiques es que assatges nenes d 18 anys,oi? ets un desgraciat i tu ho saps,tambe una mala pesona…de veritat que no vull tenir gent com tu a prop,tu vols arreglar el mon, i l´unic ke fas es fotre merder

  21. TU!! si tu,el merdes del sergi,la parella de la pobreta estafadora acomiadada

  22. puto penes!!!! s´ha de ser desgraciat per ASSATJAR NENES de 18 anys pel CARRER…i tu vols ser un bon pare?? que ja ho feia aixo el teu pare?? mal parit i mal follat!!!

  23. tots els que llegiu aquests blogs ,podrieu assebentar-vos una miqueta mes de les coses abans de xerrar tant…
    si,si mireu amb qui tracteu!

  24. Sergi-Company d´Esther i Says:

    Sr.Marc penso que s´equivoca insultan,ja que l´insult no és el camí. La versió dls fets va ser la burla per part de la dona( no nena)de 18 anys cap a la meva persona i jo li vaig contestar sense faltar-li al respecte. Per que jo sé quines conseqüències tindría extralimitar-me. Va ser ella qui em feia gestos amb les mans des de la distància i mai em vaig sortir del meu camí cap a la biblioteca. L´assetjament no entra dintra dels meus principis. No penso entrar en aquest joc.
    Sr.Marc, sap vostè el que fa la justicia al aixecar fals testimoni? Informis. La veritat només té un camí i és objectiva, no com vostè que es creu només una versió dels fets. Penso que no em conèix suficient a mí ni al meu entron, com per jutjar tant lleugerament.
    Sóc pare i tingui vostè per segur que la meva parella Esther i jo li ensenyarem al nostres fills uns valors que vostè i el seu entorn no arribaràn mai a entendre.
    Els nostres advocats ja tenen a les seves mans les paraules escrites a aquesta pàgina.
    Per cert, Esther va ser radmessa i el dia 20 es presentarà a treballar com a mare i senyora.
    P.D.:ECOESPAI ens porta a judici el dia 25 de Gener, quan deien el dia 23 d´abril( dia que va ser readmessa l´Esther )davant els seu advocat i el de l´Esther, que elles no habien posat cap denúncia. Qui diu mentides?
    Aquestes son les meves últimes paraules aquí. Si vostè, Sr. Marc ha de comentar-me alguna cosa, sigui com ha de ser i diguim les coses cara a cara. Jo gratament li contestaré.
    Gràcies.

  25. @ marc:
    No creo yo que tenga mucho que ver lo que cuentas con el despido de Esther, así que no intoxiques.
    Respecto a los echos, ni idea oiga (y la aclaración de sergi no ha sido demasiado aclaratoria…), pero bueno, que eso, que no mezcles.

Responder

